Samsung RB34C603CS9/EF - Reviews

Beste deals -5% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB34C603CS9/EF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

c*************@h********** 13-01-2024
Geschreven voor: Samsung RB34C603CS9/EF

Ik heb in de afgelopen weken deze koelvries-combinatie mogen testen. Het allereerste wat in mij opkwam toen ik de koelvries-combinatie zag was ,wat een mooi design. Het heeft een modern design en zou absoluut niet storen zijn om in de keuken te plaatsen.
Het formaat is groot, met een goede verdeling tussen de koelkast en diepvries. Voor dat ik heb apparaat heb geïnstalleerd heb ik me eerst goed verdiept in de gebruiksaanwijzing en met name ook de functies die het heeft. Het installeren van zowel het product als de app verliep zonder problemen.
Het formaat is goed en er is rekening gehouden met de maten van keukenkasten, om het beter te laten passen en 1 geheel te maken. Het aantal `planken` in de koelkast is voldoende, met verschillende maten waardoor je voldoende in de koelkast kunt plaatsen. De ruimte in de koelkast deur vind ik echt een plus punt, hier kan je veel in kwijt en met name de dingen die je al geopend hebt en vaak gebruikt. Dit komt doordat ze de deurvak breder en dieper hebben gemaakt.
Er zijn 2 lades waar je verse etenswaren in op kunt bergen. Deze qua formaat goed en je kunt hier bijvoorbeeld groente en fruit in waren. Je kunt de temperatuur nog apart van elkaar in stellen en hebt de keuze in verschillende temperaturen. Ik heb zowel groente en fruit als vleeswaren in de lades opgebergd en heb beide temperaturen geprobeerd en uiteindelijk 1 temperatuur gekozen waarin mijn producten vers en goed bleven. Ik vond het lastig om voor mij de Humidity Fresh stand in te stellen en heb uiteindelijk gekozen doormiddel van de pictogrammen die erbij vermeld staan en zag dat met name mijn fruit langer vers bleef. De diepvries heeft 3 lades en voor een gemiddeld gezin is dit voldoende. Persoonlijk had ik de diepte van de lades iets groter willen zien. Je hoort de koelvries combinatie amper, dat vind ik echt een pluspunt. Als je de koelkast deur open laat staan hoor je een alarmsignaal. Ik merk wel dat je de deur wel met een stevige druk dicht moet doen, hij ging bij mij nog wel eens open na het sluiten.
Je hebt de mogelijkheid om op afstand met behulp van de app je energie verbruik te gaan monitoren. Het doel is om energie te besparen, doordat het systeem meedenkt in het energie verbruik en als het ware een advies geeft om je energieverbruik aan te passen. Dit heb ik een aantal keren gedaan, maar merk dat ik de functie voorstrevend is, maar het voor mij nog geen meerwaarde heeft.
Ik vind het fijn dat Samsung heeft nagedacht om deze koelvries combinatie effienctier en duurzamer te maken. Dus besparing voor de portomonnee en verduurzaming in het algemeen. De functie van onderhoud vind ik een innovatie, de app houdt je product in de gaten, geeft aan als er mogelijk onderhoud nodig is en bij storingen advies. Ik gebruik het product nog maar enkele weken dus heb met deze functie nog niet van doen gehad, met ben benieuwd hoe dit in zijn werk gaat.
Al met al is deze koelvriescombinatie een aanrader, de aanschafprijs is goed, de kwaliteit is goed, de nieuwe innovaties zijn interessant en ben benieuwd naar de resultaten in de toekomst. Het design is modern en komt goed tot zijn recht in de keuken.

m**********@k********* 06-01-2024
Geschreven voor: Samsung RB34C603CS9/EF

Heb dit apparaat mogen testen. Erg tevreden .Ruim Stijlvol, stil en zuinig.

Christiaan Dekker 05-01-2024

Kwaliteitsproduct

Geschreven voor: Samsung RB34C603CS9/EF

Deze koel/vries combinatie beviel mij erg goed. Ik heb deze een aantal weken mogen testen. Wat mij direct opviel is de hoeveeleid ruimte, zowel voor het koel- als vriesgedeelte. Ook de hoogte per vak is erg ruim. Dat bergt prettig op. De vakken onderin voor verse producten, zoals groente en fruit zijn in 2 gedeelten opgedeeld. Met daaronder nog een extra aparte ruimte. Dat houdt het goed overzichtelijk. De snelle koel functie werkt uitstekend, waardoor je broden of verse kliekjes o.i.d. snel kunt invriezen zonder dat andere producten dan licht ontdooien. In mijn huidige koelkast willen broden dan soms iets zachter worden. Met deze koelkast geen last van. Dat je geen ijs meer in je koelkast krijgt is perfect. Qua design; mooi greeploos strakke buitenkant. Moderne strakke vormgeving, ook van binnen. Het ietwat blauwe licht kan iets 'hard' overkomen, naar past bij het design. Ik moest er zelf even aan wennen. De wifi functie werkt goed, via samsung smart things, handig om zo je koelkast te bedienen. Ik miste echter wel een tool waarin je ook het verbruik kunt inzien. En de koelkast maakt iets meer geluid dan ik had verwacht. Niet storend, zeker niet brommend, zoals sommige koelkasten kunnen doen, maar wel meer dan ik van een 'stille' koelkast zou verwachten.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Logisch ingedeeld
  • Via smartphone bedienen
  • Snel koelen
  • Geen ijsvorming meer

Minpunten

• Ietwat hard blauw licht
  • Geen energieverbruik zichtbaar in app